واحد های قیر سازی

واحد های  قیر سازی

واحد های قیر سازی

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و همراهان عزیز نیل پالا. امروز میخواهیم درباره واحد قیر سازی توضیحاتی بدیم با ما همراه باشید.

قیرهای دمیده
۴۰/۵۰ , ۶۰/۷۰ , ۸۵/۱۰۰ , ۱۲۰/۱۵۰ , ۱۸۰/۲۰۰ , ۲۰۰/۳۰۰

واحد های  قیر سازی

قیر ۴۰/۵۰
قیری است كه از طریق انجام فرآیند هوادهی بر روی وكیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر كه از ته مانده برج تقطیر در خلاء پالایشگاه های نفت گرفته می شود) در واحد های قیر سازی به دست می آید و درجه نفوذپذیری آن (تعیین مقدار سفتی قیر ) آن بین ۴۰ تا ۵۰ باشد و عمده ترین كاربرد آن در مناطق گرمسیری می باشد

واحد های  قیر سازی

قیر ۶۰/۷۰
قیری است كه از طریق انجام فرآیند هوادهی بر روی وكیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر كه از ته مانده برج تقطیر در خلاء پالایشگاه های نفت گرفته می شود) در واحد های قیر سازی به دست می آید و درجه نفوذپذیری آن (تعیین مقدار سفتی قیر ) آن بین ۶۰ تا ۷۰ باشد و عمده ترین كاربرد  آن در مناطق معتدل می باشد

واحد های  قیر سازی

قیر ۸۵/۱۰۰
قیری است كه از طریق انجام فرآیند هوادهی بر روی وكیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر كه از ته مانده برج تقطیر در خلاء پالایشگاه های نفت گرفته می شود) در واحد های قیر سازی به دست می آید و درجه نفوذپذیری آن (تعیین مقدار سفتی قیر ) آن بین۸۵ تا ۱۰۰ باشد و عمده ترین كاربرد آن در مناطق سردسیر می باشد.

واحد های  قیر سازی

قیرهای طبقه بندی عملكردی (PG)
هدف از تولید قیر با طبق بندی عملكردی (PG) با در نظر گرفتن كاربرد آن بر اساس شرایط محیطی ، اثرات آب و هوایی ، ساخت و ساز ، اعمال بار در دوران اجراء و بهره برداری و میزان ترافیك می باشد.

واحد های  قیر سازی

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎