شرکت آذر دوام یول

شرکت آذر دوام یول

شرکت آذر دوام یول

شرکت آذر دوام یول (آدیکو) نزدیک به ۲۰ سال سابقه در امر صادرات قیر به کشور های مختلف جهان با تکیه بر تجربیات فراوان و شناخت از بازار مصرف داخلی و خارجی برای استفاده و بالفعل کردن تجربیات و پتانسیل های موجود شروع به فعالیت در عرصه تولید نموده و پیرو تجربیات خود در مرحله آغازین اقدام به احداث واحد تولیدی خود متفاوت با سایر تولید کنندگان کشور در زمینی به متراژ ۶ هکتار نمود.

ظرفیت تولید سالانه این واحد تولیدی بیش از ۸۲۰۰۰۰ تن میباشد و ظرفیت مخازن این شرکت بیش از ۲۰۰۰۰ تن میباشد. شرکت آذر دوام یول ( آدیکو ) در حال حاضر انواع قیرهای جاده ای ( ۱۰-۲۰، ۲۰-۳۰، ۳۰-۴۰، ۴۰-۵۰، ۵۰-۷۰، ۶۰-۷۰، ۸۰-۱۰۰، ۱۰۰-۱۲۰، ۱۸۰-۲۰۰ ) ، قیر های PG و قیر فرودگاهی مارشال (جهت استفاده در فرودگاه های کشور ) با کیفیت متمایز و مطابق با استاندارد های اروپا ، یورو ۲۰۰۹ تولید می نماید.

در حال حاضر تاسیسات موجود در این واحد از نوع سیستم بچینگ بوده که در کشور اولین و پیشرفته ترین واحد در نوع خود می باشد. شایان ذکر است برنامه های آتی اين شرکت شامل راه اندازی بخش پلی بک ، جامبوبک ، قیر پلیمری می باشد كه به ياري خداوند منان به وقوع خواهد پيوست.

محصولات شرکت آذر دوام یول

قیر ۷۰-۶۰

قيري است كه از طريق انجام فرآيند اكسيدآسيون بر روي وكيوم باتوم (ماده اوليه توليد قير كه از ته مانده برج تقطير در خلاء پالايشگاه هاي نفت گرفته مي شود) در واحد هاي قيرسازي به دست مي آيد به نحوي كه درجه نفوذپذيري (نوعي آزمايش براي تعيين مقدار سفتي قير) آن بين ۶۰ تا ۷۰ باشد.

كاربرد:
استفاده در راهسازی در مناطق معتدل بکار برده می شود.

قیر ۷۰-۶۰

قیر مارشال

قیر مارشال اولین بار توسط شرکت آذر دوام یول در ایران و مطابق با کیفیت و استاندارد های اروپا به تولید می رسد ، کاربرد این قیر برای استفاده در باند فرودگاهها است.

قیرهای PG

چاپ و نقشه پهنه بندی PG در کشور با توجه به داده های هواشناسی کشور از سالهای (۱۳۸۶-۱۳۷۶) اولین بار توسط شرکت نفت پاسارگاد صورت گرفته است. لذا با توجه به گرم شدن تدریجی هوا، شرکت آدیکو نسبت به ارائه پهنه بندی PG جدید و به روزتر اقدام کرده است که سنوات یازده سال اخیر (۱۳۹۳-۱۳۸۲) را از سازمان هواشناسی کشور استخراج پنه بندی نموده است.
شایان ذکر ست که گرم شدن هوا در سالهای اخیر سبب تغییر PG58 -28 به PG58 -22 شده است. این شرکت کلیه پی جی های مورد نیاز کشور را در گریدهای مختلف از PG58 -28 الی PG 70 -10 تولید می نماید که آنالیز های مربوطه بشرح ذیل جهت بهره برداری استفده مشتریان گرامی ارائه می شود.

قیرهای PG

قیر ۲۰۰-۱۸۰

قيري است كه از طريق انجام فرآيند اكسيدآسيون بر روي وكيوم باتوم (ماده اوليه توليد قير كه از ته مانده برج تقطير در خلاء پالايشگاه هاي نفت گرفته مي شود) در واحد هاي قيرسازي به دست مي آيد به نحوي كه درجه نفوذپذيري (نوعي آزمايش براي تعيين مقدار سفتي قير) آن بين ۱۸۰ تا ۲۰۰ باشد.

كاربرد :
استفاده در راهسازی برای مناطق خيلی سرد سير بکار برده می شود.

قیر ۲۰۰-۱۸۰

قیر ۱۲۰-۱۰۰

قيري است كه از طريق انجام فرآيند اكسيدآسيون بر روي وكيوم باتوم (ماده اوليه توليد قير كه از ته مانده برج تقطير در خلاء پالايشگاه هاي نفت گرفته مي شود) در واحد هاي قيرسازي به دست مي آيد به نحوي كه درجه نفوذپذيري (نوعي آزمايش براي تعيين مقدار سفتي قير) آن بين ۱۰۰ تا ۱۲۰ باشد.

كاربرد :
استفاده در راهسازی در مناطق سردسير بکار برده می شود.

قیر ۱۲۰-۱۰۰

قیر ۱۰۰-۸۵

قيري است كه از طريق انجام فرآيند اكسيدآسيون بر روي وكيوم باتوم (ماده اوليه توليد قير كه از ته مانده برج تقطير در خلاء پالايشگاه هاي نفت گرفته مي شود) در واحد هاي قيرسازي به دست مي آيد به نحوي كه درجه نفوذپذيري (نوعي آزمايش براي تعيين مقدار سفتي قير) آن بين ۸۵ تا ۱۰۰ باشد.

كاربرد :
استفاده در راهسازی در مناطق سرد سيری بکار برده می شود

قیر ۱۰۰-۸۵

قیر ۷۰-۵۰

قيري است كه از طريق انجام فرآيند اكسيدآسيون بر روي وكيوم باتوم (ماده اوليه توليد قير كه از ته مانده برج تقطير در خلاء پالايشگاه هاي نفت گرفته مي شود) در واحد هاي قيرسازي به دست مي آيد به نحوي كه درجه نفوذپذيري (نوعي آزمايش براي تعيين مقدار سفتي قير) آن بين ۵۰ تا ۷۰ باشد.

كاربرد :
استفاده درراهسازی در مناطق معتدل بکار برده می شود.

قیر ۷۰-۵۰

قیر ۵۰-۴۰

قيري است كه از طريق انجام فرآيند اكسيدآسيون بر روي وكيوم باتوم (ماده اوليه توليد قير كه از ته مانده برج تقطير در خلاء پالايشگاه هاي نفت گرفته مي شود) در واحد هاي قيرسازي به دست مي آيد به نحوي كه درجه نفوذپذيري (نوعي آزمايش براي تعيين مقدار سفتي قير) آن بين ۴۰ تا ۵۰ باشد.

كاربرد :
استفاده در راهسازی برای مناطق گرمسيری بکار برده می شود.

قیر ۵۰-۴۰

قیر ۴۰-۳۰

قيري است كه از طريق انجام فرآيند اكسيدآسيون بر روي وكيوم باتوم (ماده اوليه توليد قير كه از ته مانده برج تقطير در خلاء پالايشگاه هاي نفت گرفته مي شود) در واحد هاي قيرسازي به دست مي آيد به نحوي كه درجه نفوذپذيري (وعي آزمايش براي تعيين مقدار سفتي قير) آن بين ۳۰ تا ۴۰ باشد.

كاربرد :
استفاده درراهسازی در مناطق گرم استوايی بکار برده می شود.

قیر ۴۰-۳۰

قیر ۳۰-۲۰

قيري است كه از طريق انجام فرآيند اكسيدآسيون بر روي وكيوم باتوم (ماده اوليه توليد قير كه از ته مانده برج تقطير در خلاء پالايشگاه هاي نفت گرفته مي شود) در واحد هاي قيرسازي به دست مي آيد به نحوي كه درجه نفوذپذيري (نوعي آزمايش براي تعيين مقدار سفتي قير) آن بين ۲۰ تا ۳۰ باشد.

كاربرد :
استفاده بعنوان عايق در سقف و ضربه گير استفاده می شود

قیر ۳۰-۲۰

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎