شرکت تولیدی قیر دژپا

شرکت تولیدی قیر دژپا

شرکت تولیدی قیر دژپا

شرکت تولیدی قیر دژپا تامین کننده قیر شهرداری ها و وزارت راه و شهرسازی “ تاسیس ۱۳۶۲ ” دژپا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قیر استاندارد و بشکه فلزی در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۶۲ تحت شماره ۵۱۰۰۹ در «اداره ثبت شرکت های تهران» به ثبت رسید و محصولات تولیدی خود را به طور شفاف در بورس کالای ایران عرضه می نماید.

این شرکت ازسال ۱۳۹۱ دارای علامت استاندارد ملی ایران بوده و متعهد به رعایت روش های اجرائی و نظارتی مربوطه و اجرای دستور العمل های مرکز قیر و آسفالت ایران می باشد. همچنین محصولات شرکت دارای تاییدیه کیفی از شرکتهای معتبر بازرسی همانند SGS , Geo-Chem, BV بوده و حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات با بهره گیری از مشارکت کارکنان و ذینفعان در تعهدات اصلی شرکت قرار دارد.

کارخانه قیر دژپا در تهران در سال ۱۳۶۲ راه اندازی و مجهز به ماشین آلات مدرن تولید قیر و بشکه و همچنین بسته بندی قیر بوده و محصولات آن مطابق با استاندارد های بین المللی در داخل کشور و بازارهای جهانی عرضه می شود.

واحد کنترل کیفیت مستقر در کارخانه ، مواد اولیه و محصولات تولیدی را بر اساس طرح های کنترلی و با دقیق ترین تجهیزات آزمایشگاهی، کنترل نموده و کیفیت محصولات تولیدی را تضمین می کند.

دژپا در سال۱۳۹۴ موفق به اخذ مجوز تاسیس کارخانه بندرعباس گردید و با خرید زمین و طراحی کارخانه در مرحله برنامه ریزی ساخت می باشد.

فعالیت ارزشمند پرسنل تحقیق و توسعه باعث تولید بیش از ۶۰ نوع قیر در دژپا گردیده که از آن جمله می توان به انواع قیرهای Pen grade, RC, AC, MC, VG, (performance grade) PG و قیر پودر لاستیکی(Rubber bitumen) اشاره کرد.

شرکت دژپا از سال ۱۳۹۰ عضو فعال «اتحادیه صادرکنندگان فراورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران» است و تولیدات استاندارد این شرکت تاکنون به بیش از ۳۳ کشور دنیا صادر گردیده است.

پرسنل متعهد و شبکه گسترده مشتریان ارزشمند و وفادار بزرگترین سرمایه ما محسوب می شوند.

((ما باور داریم اعتماد مشتریان، سرمایه ماست))

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎