شركت قير جهان آريا

شركت قير جهان آريا

شركت قير جهان آريا

شركت قير جهان آريا در سال ۱۳۷۸ به شماره ثبت ۴۲۴۱۰ و با نام تجاري طوفان قير در اداره ثبت شركت هاي مشهد به ثبت رسيده و با توجه به كارت شناسايي اخذ شده از وزارت صنايع و معادن توليد انواع قير را آغاز نموده است.

كارخانه قير جهان آريا مجهز به مدرن ترين ماشين آلات توليد و بسته بندي قير بشكه اي مي باشد كه با استانداردهاي روز دنيا طراحي شده و تحت نظارت واحد كنترل كيفيت مستقر در كارخانه با انجام آزمايش هاي تخصصي مورد تاييد استاندارد، در حال توليد و عرضه در بازارهاي داخلي و خارجي مي باشد..
شركت قير جهان آريا مجهز به ۳ خط توليد انواع قير مي باشد كه قادر است روزانه ظرفيتي بالغ بر        ۵۰۰ بشكه و ۲۰۰ تن قير را توليد نمايد.
اين شركت اصول  استقرار سيستم  مديريت كيفيت بر اساس  استاندارد  iso 9001_2000 را سر لوحه خود قرار داده و خود را متعهد به رعايت الزامات آن وحفظ ارتقا كيفيت با بهره گيري از مشاركت  كاركنان و ذينفعان  نموده است.
كارخانه قير جهان آريا بيش از ۷۰ در صد محصولات خود را كه از كيفيت مطلوبي برخوردار مي باشد جهت صادرات كشورهاي خاورميانه از جمله ارمنستان_تركمنستان- قرقيزستان_ افغانستان_ پاكستان_تركيه-آذربايجان.. از طريق حمل و نقل جاده اي و ريلي ارائه مي دهد و تلاش بر آن دارد تا با ياري خداوند و كادر مجرب خود، تحولي را در صنعت قيرسازي شرق كشور به وجود آورد.
يكي از ويژگي هاي بارز شركت قير جهان آريا  تنوع محصولات توليدي آن مي باشد كه اين امكان را براي مشتري فراهم مي آورد و با توجه به شرايط آب و هوايي و نوع كاربري، محصول مورد نياز خود را خريداري نمايند.

محصولات شركت قير جهان آريا

قير ۷۰/۶۰
 

قير 70/60

قیر۱۰۰/۸۵

قير100/85

قير۵۰/۴۰

قير50/40

قير۸۵/۲۵

قير85/25

قير۹۰/۱۵

قير90/15

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎