قیمت برج خنک کننده|برج خنک کننده | کولینگ تاور |نیل پالا

قیمت برج خنک کننده|برج خنک کننده | کولینگ تاور |نیل پالا

قیمت برج خنک کننده|برج خنک کننده | کولینگ تاور |نیل پالا

برج خنک کننده فایبرگلاس که امروزه به دلایل متفاوتی که قبلا به آن اشاره شد، بصورت تقریبا بی رقیب یکه تاز بازار برج خنک کننده در ایران می باشد می تواند از طرفیت ۵ تن تبرید تا ظرفیت ۶۰۰۰ تن تبرید بصورت مکعبی – صنعتی تولید گردد.

قیمت برج خنک کننده|برج خنک کننده | کولینگ تاور |نیل پالا

همه آنهایی که به برج خنک کننده جهت خنک سازی محیط در قالب تهویه مطبوع و یا مهیا نمودن شرایط برای دستگاه در حال کار خود درکارخانه خود نیاز دارند مطمئنا نمی دانند از کجا و چه مرجعی به بهترین کیفیت و کمترین قیمت در تولید برج خنک کننده دست یابند. لذا دغدغه اصلی این شرکتها و پیمانکاران دسترسی مطمئن به تولیدکننده با کیفیت برج خنک کننده می باشد.

در این راستا ضروری است ابتدا متقاضی خرید برج خنک کننده ابتدا نسبت به تعیین ظرفیت برج خنک کننده اقدام نماید. نرم افزار تعیین ظرفیت برج خنک کننده مهتاب گستر با اخذ دیتای اولیه از مشتریان شامل درجه حرارت آب ورودی به برج خنک کننده یا خروجی از دستگاهی که برج خنک کننده قرار است به خنک سازی آب آن بپردازد، درجه حرارت آب مورد نیاز (اختلاف دمایی مودر نیاز) بعلاوه ظرفیت آب در گردش برج خنک کننده و همچنین شهر و محیطی که قرار است برج خنک کننده اعم از برج خنک کننده فایبرگلاس و یا بتنی و گالوانیزه در آن نصب شود، نسبت به محاسبه ظرفیت برج خنک کن اقدام خواهد  نمود.

بعد از این مرحله یعنی تعیین ظرفیت برج خنک کن نوبت به انتخاب مخروطی یا مکعبی بودن برج خنک کننده می رسد در صورتی که فضای لازم برای نصب برج خنک کننده مخروطی مهیا باشد استفاده از برج خنک کننده مکعبی توجیهی نخواهد داشت. قیمت برج خنک کننده مکعبی نسبت به برج خنک کننده مخروطی بدلیل ارتفاع نسبتا بیشتر و نیاز به بدنه مقاوم تر بالاتر خواهد بود.

در مرحله بعد متقاضی با بازدید از خط تولید تولید کنندگان متفاوت که می تواند از اینترنت یا نمایشگاه شماره تولیدکنندگان برج خنک کننده را یافته باشد نسبت به نوع اقلام مورد استفاده در ساخت برج خنک کننده اطمینان حاصل می نماید.

قیمت برج خنک کننده

در انتها قیمت برج خنک کننده تعیین کننده شرکت منتخب جهت خرید برج خنک کننده خواهد بود.

یمت برج خنک کننده ۱۰۰ تن تبرید با بدنه فایبرگلاس

برج خنک کننده فایبرگلاس ۱۰۰ تن تبرید با توجه به نوع متریال مورد استفاده در ساخت آن دارای رنج قیمتی ۵۵ میلیون ریال تا ۱۶۰ میلیون ریال می باشد. ضخامت بدنه فایبرگلاس و نوع الکتروموتور مصرفی و پکینگ مدیا و … می تواند قیمت برج خنک کن فایبرگلاس ۱۰۰ تن تبرید را دقیق تعیین نماید.

قیمت برج خنک کننده , کولینگ تاور فایبرگلاس ۱۵۰ تن تبرید

برج خنک کننده فایبرگلاس ۱۵۰ تن تبرید دارای تقاضای زیادی در بازار می باشد. چرا که اغلی چیلرسازان بدلیل اکونومی بودن رنج ۱۰۰ تا ۲۰۰ تن تبرید چیلر خود را در این محدوده طراحی مسکنند و در صورتی که نیاز به چیلر ۳۰۰ تن تبرید باشد ترجیح می دهند دو دستگاه چیلر ۱۵۰ تن تبریدی برای ساختمان یا محل مورد نظر طراحی و تولید کنند.

در هر صورت برج خنک کننده ۱۵۰ تن تبرید اعم از برج خنک کننده ۱۵۰ تن تبرید مکعبی و یا برج خنک کننده ۱۵۰ تن تبرید مخروطی یا گرد نسبت به متریالی که در تولید آن مورد استفاده قرار گرفته است و ضخامت بدنه فایبرگلاس آن دارای رنج قیمت ۷۰ میلیون تا ۲۲۰ میلیون ریال می باشد. برج خنک کننده سرماآفرین و بر خنک کننده ابارا ژاپن همچون برج خنک کننده پرتو آبگردان و برج خنک کننده آریا بنیز یا برج خنک کننده ناب زیست و مهتاب گستر دارای کیفیت بسیار خوبی از نظر تولید و گارانتی می باشند.

قیمت برج خنک کننده یا کولینگ تاور فایبرگلاس ۲۰۰ تن تبرید

برج خنک کن ، برج خنک کننده یا کولینگ تاور ۲۰۰ تن تبرید نیز همچون برج خنک کننده ۱۰۰ و ۱۵۰ تن دارای تقاضای زیادی در بازار می باشد طوری که در روزی که این متن را می نویسم بیش از ۶ نفر جهت قیمت برج خنک کننده ۲۰۰ تن تبرید با این شرکت تماس گرفتند.

محاسبه ظرفیت برج خنک کننده به نحوی است که اغلب متقاضیان در محاسبه ظرفیت با کمی افزایش ظرفیت و بالا بردن ایمنی خود در محاسبات ، به این برج خنک کننده تمایل پیدا میکنند . این شرکت همواره دو دستگاه برج خنک کننده ۲۰۰ تن تبرید آماده دارد و می تواند بسرعت نسبت به حمل و نصب برج خنک کننده ۲۰۰ تن تبرید اقدام کند .

قیمت برج خنک کننده یا کولینگ تاور فایبرگلاس ۳۰۰ تن تبرید

قیمت این دستگاه بسته به مکعبی یا مخروطی بودن و نوع برخورد جریان هوا با قطرات آب درون برج خنک کننده می تواند از ۸۵ میلیون ریال تا ۳۲۰ میلیون ریال در نوسان باشد . وزن برج خنک کننده فایبرگلاس می تواند بیان کننده ضخامت بدنه برج خنک کننده باشد . نوع الکتروموتور برج خنک کننده ۲۰۰ تن تبرید همواره ضد بخار می باشد چرا که بخار آبی که توسط فن برج خنک کننده از لوورها به سمت بالا کشیده می شود به درون موتور کشیده شده و موجب زنگ زدگی و از کار افتادن الکتروموتور خواهد شد.

مهمترین موضوع در تعیین قیمت برج خنک کننده ضخامت بدنه و میزان الیاف و رزین مورد استفاده در تولید فایبرگلاس بدنه برج خنک کننده می باشد. قیمت کولینگ تاور

قیمت برج خنک کننده یا کولینگ تاور فایبرگلاس ۳۵۰ تن تبرید

برج خنک کننده ۳۵۰ تن تبرید در ابعاد مختلف تولید می شود . موضوع اصلی بحث ما در این مبحث برج خنک کننده فایبرگلاس می باشد و فعلا بحث در خصوص برج خنک کننده گالوانیزه و برج خنک کننده بتنی صحبتنی نمیکنیم . برج خنک کننده فایبرگلاس گرد و برج خنک کننده فایبرگلاس مکعبی هر دو دارای ظرفیت ۳۵۰ تن تبرید می باشند ابعاد برج خنک کننده فایبرگلاس گرد یا مخروطی بصروت قطر ۵ و ارتفاع ۳.۵ متر می باشد و قیمت برج خنک کننده ۳۵۰ تن تبرید مخروطی فایبرگلاس در محدوده ۱۲۰ میلیون ریال تا ۴۵۰ میلیون ریال می باشد .

برج خنک کننده مکعبی ۳۵۰ تن تبرید نیز قیمتی در حدود ۱۶۰ میلیون ریال تا ۸۵۰ میلیون ریال خواهد داشت . چنانچه بخواهیم قیمت برج خنک کننده مداربسته را در اینجا ارائه کنیم بحث به درازا خواهد کشید لذا در بخش دیگری از وب سایت به طرح موضوع قیمت برج خنک کننده مداربسته خواهیم پرداخت .

شرکت نیل پالا به عنوان بزرگترین تامین کننده تجهیزات برودتی در ایران می باشد برای استعلام قیمت برج خنک کننده با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید . قیمت برج خنک کننده همیشه از عبارت های پر جستجو در موتور جستجوی گوگل بوده در همین راستا در این مقاله سعی کردیم به این مهم پاسخ دهیم . همین الان قیمت برج خنک کننده را از ما یعنی شرکت مهتاب گستر استعلام نمایید .

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎