شرکت پالایش قیر اروم آذربایجان

شرکت پالایش قیر اروم آذربایجان

شرکت پالایش قیر اروم آذربایجان

پالایش قیر اروم آذربایجان یکی از مهمترین بخش های اقتصاد رو به رشد کشورمان ایران است. در میان پالایش پالایشگاهی، « قیر» از فرصت توسعه بسیاری برخوردار است.

صنعت پالایش قیر از سویی با تقاضای فزاینده داخلی، و از سوی دیگر با زمینه های مستعد صادراتی مواجه است. تولید قیر نسل سوم  را می توان یکی از بخش های شکوفای اقتصاد کشور محسوب نمود.پالایشگاه تولیدی قیر اروم آذربایجان، یکی از پیشرفته ترین و بزرگ ترین بنگاه های تولید قیر با کیفیت استاندارد روز در کشور است.

پالایشگاه قیر اروم آذربایجان تولید کننده انواع قیر در سال ۱۳۹۳ در پی تغییرات فرایند تولید ، به تمامی تحول پذیرفته و تحت مدیریت پویا و منحصر به فرد جناب آقای مجتبی خرسندی و سعید هاشم زاده، و با بهره گیری از تیم مدیریتی آینده نگر و کارآفرین، کارکنانی خلاق و علاقه مند، و تجهیزاتی پیشرفته و بروز، راهسپار تسخیر بازارهای داخلی و خارجی است. به همین دلیل پالایشگاه قیر اروم آذربایجان تصمیم به پیوستن به برخی از شرکت های همکار به قیر را اتخاذ نمو ده و فعالیت های خود را در این راستا آغاز نموده است.

ار جمله اقداماتی که این پالایشگاه در جهت جهانی کردن محصولات خود  گام برداشته  می توان  به تاسیس نمایندگی ها در کشورهای آلمان (آقای محمد نامی) ،ترکیه (مرتضی تقی زاده) ،گرجستان (مهدی پاژنگ) ،عراق (سپهر سالاری) اشاره نمود.

شرکت قیر اروم آذربایجان در پرتو حمایت موثر مصرف کنندگان و اعتماد بالایی که از سوی جامعه فراهم آمده، راهسپار توسعه و گسترش افق های عملکردی است: تنوع محصولات، بسته بندی بهتر و با کیفیت، در اختیار گرفتن بازارهای جدید در منطقه و جهان و رضایت هر چه بیشتر مشتریان، سرفصل های اقدامات آتی ما است.

محصولات شرکت پالایش قیر اروم آذربایجان

کاربرد و آنالیز قیر ۶۰/۷۰:

 قيري است كه از طريق انجام فرآيند هوادهی بر روي وكيوم باتوم (ماده اوليه توليد قير كه از ته مانده برج تقطير در خلاء پالايشگاه هاي نفت گرفته مي شود) در واحد هاي قير سازي به دست مي آيد و درجه نفوذپذيري آن (تعيين مقدار سفتي قير ) آن بين ۶۰ تا ۷۰ باشد
كاربرد: عمده ترين كاربرد متداول اين محصول در مناطق معتدل می باشد

کاربرد و آنالیز قیر 60/70:

کاربرد و آنالیز قیر ۴۰/۵۰:

قيري است كه از طريق انجام فرآيند هوادهی بر روي وكيوم باتوم (ماده اوليه توليد قير كه از ته مانده برج تقطير در خلاء پالايشگاه هاي نفت گرفته مي شود) در واحد هاي قير سازي به دست مي آيد و درجه نفوذپذيري آن (تعيين مقدار سفتي قير ) آن بين ۴۰ تا ۵۰ باشد
كاربرد: عمده ترين كاربرد متداول اين محصول در مناطق گرمسيري می باشد

کاربرد و آنالیز قیر 40/50:

کاربرد و آنالیز قیر ۸۵/۱۰۰:

قيري است كه از طريق انجام فرآيند هوادهی بر روي وكيوم باتوم (ماده اوليه توليد قير كه از ته مانده برج تقطير در خلاء پالايشگاه هاي نفت گرفته مي شود) در واحد هاي قير سازي به دست مي آيد و درجه نفوذپذيري آن (تعيين مقدار سفتي قير ) آن بين۸۵ تا ۱۰۰ باشد
كاربرد: عمده ترين كاربرد متداول اين محصول در مناطق سردسیر می باشد.

کاربرد و آنالیز قیر 85/100:

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎