پالايش نگين سياه

 پالايش نگين سياه

پالايش نگين سياه

شرکت پالایش نگین سیاه آذربایجان در اوایل سال ۱۳۹۲ با همت برادران دقیقی و با تلاش وافر مهندسین فرهیخته و زبده‌ کشورمان طراحی و در زمینی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع در سالی که با فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به سال حماسه سیاسی و اقتصادی مزیّن شده بود کلنگ‌زنی و شروع به کار نمود تا سهم اندکی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی داشته باشد، تا با حضور در بازارهای رقابتی به واسطه محصول برتر و کیفیت عالی تولید، ایفای نقش نماید و در نتیجه پا به عرصه تولید گذاشت.

سال ۱۳۹۳ سال توفیق

به حول و قوه الهی در سال ۱۳۹۳ تجارب و اهتمام مهندسین مجرب و کار آزموده به بار نشست و توفیق حاصل شد.
مجموعه شرکت پالایش نگین سیاه آذربایجان در فاز اول توانست با استفاده از مخازن ذخیره محصول مجزا جهت توان بخشی به نیازهای بازار و معرفی برای انواع قیر با گریدهای ۵۰-۴۰، ۶۰-۵۰، ۷۰-۶۰، ۱۰۰-۸۵ آغاز به تولید نمود و با کنترل محصول خود با دستگاه های دقیق به روز و با آزمایش تولیدات خود در آزمایشگاه های پیشرفته و مدرن بر اساس طبقه بندی Penetration (نفوذپذیری) تولید را به بازار عرضه نمود که طبق نمونه برداری توسط سازمان استاندارد و سازمان آب و خاک استان مطابقت قیر تولیدی با استاندار ۱۲۵۰۵ مورد تایید قرار گرفته است.

محصولات کارخانه نگين سياه

قیر ۶۰/۷۰

عمده ترین کاربرد متداول این محصول در مناطق معتدل می باشد.

قیر 60/70

شرح

قیر ۶۰/۷۰ قیری است که از طریق انجام فر آیند هوادهی بر روی وکیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر که از ته مانده برج تقطیر در خلاء پالایشگاه های نفت گرفته می شود) در واحدهای قیرسازی به دست می آید و درجه نفوذ پذیری (تعیین مقدار سفتی قیر) آن بین ۶۰ تا ۷۰ باشد.

قیر ۱۰/۲۰

عمده ترین کاربرد متداول این محصول در مناطق گرمسیری استوایی و عایق کاری و صداگیری و ضربه گیری می باشد.

قیر 10/20

شرح

قیر ۱۰/۲۰ قیری است که از طریق انجام فر آیند هوادهی بر روی وکیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر که از ته مانده برج تقطیر در خلاء پالایشگاه های نفت گرفته می شود) در واحدهای قیرسازی به دست می آید و درجه نفوذ پذیری (تعیین مقدار سفتی قیر) آن بین ۱۰ تا ۲۰  باشد.

قیر ۴۰/۵۰

عمده ترین کاربرد متداول این محصول در مناطق گرمسیری می باشد

قیر 40/50

شرح

قیر ۶۰/۷۰ قیری است که از طریق انجام فر آیند هوادهی بر روی وکیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر که از ته مانده برج تقطیر در خلاء پالایشگاه های نفت گرفته می شود) در واحدهای قیرسازی به دست می آید و درجه نفوذ پذیری (تعیین مقدار سفتی قیر) آن بین ۴۰ تا ۵۰ باشد.

قیر ۸۵/۱۰۰

عمده ترین کاربرد متداول این محصول در مناطق سردسیر می باشد.

قیر 85/100

شرح

قیر ۸۵/۱۰۰ قیری است که از طریق انجام فرآیند هوادهی بر روی وکیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر که از ته مانده برج تقطیر در خلاء پالایشگاه های نفت گرفته می شود) در واحدهای قیرسازی به دست می آید و درجه نفوذ پذیری (تعیین مقدار سفتی قیر)  آن بین ۸۵ تا ۱۰۰ باشد.

قیر ۱۲۰/۱۵۰

عمده ترین کاربرد متداول این محصول در مناطق خیلی سردسیر و یخبندان می باشد .

قیر 120/150

شرح

قیر ۱۲۰/۱۵۰ قیری است که از طریق انجام فر آیند هوادهی بر روی وکیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر که از ته مانده برج تقطیر در خلاء پالایشگاه های نفت گرفته می شود) در واحدهای قیرسازی به دست می آید و درجه نفوذ پذیری (تعیین مقدار سفتی قیر) آن بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ باشد.

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎