فروش قیر ۶۰/۷۰| نیل پالا

فروش قیر 60/70| نیل پالا

فروش قیر ۶۰/۷۰| نیل پالا

فروش قیر ۶۰ ۷۰ به عنوان یک قیر استاندارد برای مناطق متعدل از نظر آب و هوا بوده و مهم ترین مورد مصرف آن در تولید آسفالت و یا برای زیر سازی راه ها و جاده ها می باشد و به صورت فله ای یا بشکه شده عرضه می شود.

قیر یکی از محصولات تصفیه و پالایش نفت خام است که طی فرایندی دو مرحله به دست آمده و می توان آن را به صورت خالص مصرف کرده و یا بنا به زمینه های مختلف اصلاحاتی بر روی آن انجام داد. فروش قیر ۶۰ ۷۰ به عنوان یک قیر استاندارد برای مناطق متعدل از نظر آب و هوا بوده و مهم ترین مورد مصرف آن در تولید آسفالت و یا برای زیر سازی راه ها و جاده ها می باشد و به صورت فله ای یا بشکه شده عرضه می شود.

فروش قیر 60/70| نیل پالا

حالت قیر به درجه حرارت آن بستگی دارد. رابطه دما و سفتی قیر به نوع نفت خام و روش پالایش آن وابسته بوده و درجه نفوذ قیر ۶۰/۷۰  مابین ۶۰ تا ۷۰ درجه سانتیگراد است که قیر با درجه نفوذ نیمه سخت و به عنوان یک قیر سنگین و مناسب برای ساخت و تعمیر جاده ها می باشد. قیر ۶۰/۷۰ برای تولید آسفالت استفاده شده و عمدتا در تولید آسفالت داغ برای پوشش سطحی استفاده می گردد. بیشترین نوع استفاده در انواع قیر، قیر ۶۰/۷۰  بوده و یک ماده اولیه برای دیگر محصولات قیر است

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.‎